rodad reklama
rodad
  

Loga


Firemní identita je soubor pravidel, které určují vnější vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům. Dále také vnitro-firemní vztahy mezi zaměstnanci, vedení a odměňování a také systém firemní komunikace. Zahrnuje součet vlastností a stylů, které organizaci propojují a současně ji od druhých diferencují.

Loga - Corporate identity - firemní styl:
Struktura, firemní filozofie, firemní koncepty - design, komunikace, kultura, image firmy.

Naše společnost Vám pomůže vyřešit jednotný vizuální styl - JVS - Corporate Design

loga corporate design

 

LOGO - označení společnosti kvalitní a dobře zapamatovatelnou značkou.


Pokuste se nám co nejlépe odpovědět na otázky, které Vám při tvorbě Vašeho loga položíme.
Uvažovali jste jakou koncepci loga by jste chtěli ? Pod jakou značkou se budete Vy i Vaši zaměstnanci cítit nejlépe? Máme pro Vás úspěšné řešení !

 

 

 

Řešení loga zahrnuje několik významových oblastí:


- IDENTIFIKAČNÍ VLASTNOSTI:

Originalita, kreativita, zapamatovatelnost, nadčasový vzhled, čitelnost, použitelnost v cizím jazyku.

- VÝZNAMOVÉ VLASTNOSTI:

Název společnosti nebo výrobku, vztah k oboru, emocionální hodnota, odolnost proti zneužití, srozumitelnost.

- ESTETICKÉ VLASTNOSTI:

Kvalita výtvarné stylizace, abstrakce, jednoduchost, kvalita a atraktivita použitého písma.

- TECHNOLOGICKÉ VLASTNOSTI:

Použitelnost, kvalitní technické provedení detailů, definice minimální velikosti, využití loga pro různé technologie - ofsetový tisk, sítotisk, digitální tisk, tampónový tisk, ražba, velkoplošný tisk.

 

 

 

 

Otázky, které musíme při tvorbě loga vyřešit společně:

Popis činnosti, kterou se společnost zadávající tvorbu loga zabývá.

Estetická stránka - vzhled loga

vždy kopíruje požadavky zákazníků. Loga mohou být: jednoduchá -  bohatší, jednobarevná - vícebarevná, klasická - moderní.

Vlastnosti loga:

textové logo, textové a grafické logo, čistě grafické logo, textové logo s obrázkem. Využití loga se sloganem. Individuální vlastnosti loga.

 

 

Textové logo Tospur

textové logo


Textové a grafické logo MGM Holešov A.S.

textové

a grafické logo

Grafické logo Medico

grafické

logo

Textové logo Amnis s.r.o. s obrázkem

textové logo

s obrázkem

Individuální logo Medico

individuální logo


 

 


REDESIGN LOGA





 


Úvahy o tvorbě nového LOGA přichází ve společnosti v okamžiku, kdy používané logo již přestává splňovat očekávání a standardy grafického designu současnosti. Tak jako se vyvíjí nové produkty, technologie a celý rozsáhlý systém používaných kulturních a společenských produktů, tak vidíme ohromující rozvoj designu.
Změna LOGA a tudíž i firemních produktů, které na logo navazují - JVS - Corporate design není úplně jednoduchá záležitost
.

 


 


V první řadě každá společnost uvažuje o aktualizaci již zavedené původní ZNAČKY, neboť tato firmu provází obvykle dlouhá léta, a zákazníci jsou na značku zvyklí, tudíž ji mají v povědomí.
Z toho tedy vyplývá, že je nutné velmi dobře zvážit, zda lze původní LOGO kvalitně zaktualizovat, a zda nebude logo i přes veškerou grafickou úroveň stále působit zastarale.

 


 


V případě, že Vaše původní LOGO neobsahuje priority Vaší společnosti, a nedokáže vyjádřit po obsahové, estetické a významové stránce podstatné a důležité vlastnosti, je opravdu na místě, vytvořit LOGO NOVÉ. Nové kvalitní logo bude obsahovat soubor správných vlastností, současný design a současné fonty. VLASTNOSTI KVALITNÍHO LOGA JSME VÁM JIŽ SHRNULI V ÚVODU KAPITOLY loga významové oblasti.

 



REDESIGN LOGA UKÁZKY





Logo KD filter staré

původní logo

Logo KD filter nové

nové logo

Logo Klempos Střechy staré

původní logo

Logo Klempos Střechy nové

nové logo


LOGA CENÍK





Cena: 3 000 - 6 000 Kč dle náročnosti požadavků klienta

LOGO - tvorba LOGA v pěti krocích


1. Specifikace + ZADÁNÍ LOGA KLIENTEM.
2. Fáze zpracovávání LOGA - předložení 3 - 5 druhů návrhů.
3. Rozpracování vybraného LOGA do barev + finalizace LOGA.
4. Technologická příprava LOGA do tiskových formátů pro různé tiskové technologie.
5. Implementace LOGA.


 




LOGOMANUÁL - cena  3 000 - 6 000, - Kč dle rozsahu prací.


•  Základní verze logotypu
•  Definice barev
•  Ochranná zóna•  Poměrová kodifikace
•  Definice písma
•  Použití logotypu
•  Zakázané varianty použití logotypu


 




DESIGNMANUÁL - cena  6 000 - 10 000, - Kč dle rozsahu prací.


•  Vizitka
•  Hlavičkový  papír
•  Bloky
•  Dopisní obálky
•  Razítko
•  Reklamní předměty
•  Potisk triček
•  Produktový leták
•  Infosystém firmy
•  Označení provozovny
•  Polepy automobilů
•  Samolepky



REFERENCE TVORBA LOGA, LOGOMANUÁLU






 

logo loga

JEDNOTNÝ VIZUÁLNÍ STYL LOGA - logomanuál, designmanuál

Logo KD

Logo Sokola

Logo HP

Logo Gastroma

logo klempos

Logo Aqua


Naše desatero úspěšné marketingové strategie






1) Větší profesionalita v nabídce zboží i služeb.

2) Podpora zákazníkových vědomostí o produktech a službách v oblasti reklamy a marketingu.

3) Maximální zacílení produktu k zákazníkovi.

4) Poradenství v oblasti grafických návrhů a následného zpracování.

5) Stabilní rozvoj v oblasti programování internetové reklamy e-mailingu, validní programování internetových prezentací a e-shopů. Formování akcí a soutěží pro zákazníky, posuzování výsledků reklamních kampaní.

6) Tvorba nástrojů pro sledování zpětné vazby v oblasti reklamy.

7) Maximální důraz, kladený na profesionální firemní prezentaci.

8) Maximální pružnost v termínech dodávaného zboží a služeb.

9) Rozvoj fotografického zázemí formou tvorby fotobanky ve firmě Rodad-reklama, Zlín.

10) Snižování nákladů a zvyšování kvality služeb.









Kontakty: Rodad-reklama

 









Am.Randýskové 3234

760 01 Zlín


IČ: 10567046

DIČ: CZ6254052068

 

Design manager:

Daniela Banková

tel.: 724 619 030

admin@rodad-reklama.cz




e-mail:

admin@rodad-reklama.cz













Copyright (c) 2018 Rodad Reklama
Sitemap.html
 Telefon: 724 619 030 
 Email: admin@rodad-reklama.cz 
Kontaktní formulář
Nutno zadat aktuální měsíc *
Nutno zadat aktuální den *
Nezávazná poptávka