Loga
|
Firemní identita je soubor pravidel, které určují vnější vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům. Dále také vnitro-firemní vztahy mezi zaměstnanci, vedení a odměňování a také systém firemní komunikace. Zahrnuje součet vlastností a stylů, které organizaci propojují a současně ji od druhých diferencují.
Loga - Corporate identity - firemní styl: Struktura, firemní filozofie, firemní koncepty - design, komunikace, kultura, image firmy.
|
|
|
|
|
|
Naše společnost Vám pomůže vyřešit jednotný vizuální styl - JVS - Corporate Design
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LOGO - označení společnosti kvalitní a dobře zapamatovatelnou značkou.
Pokuste se nám co nejlépe odpovědět na otázky, které Vám při tvorbě Vašeho loga položíme. Uvažovali jste jakou koncepci loga by jste chtěli ? Pod jakou značkou se budete Vy i Vaši zaměstnanci cítit nejlépe? Máme pro Vás úspěšné řešení !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Řešení loga zahrnuje několik významových oblastí:
- IDENTIFIKAČNÍ VLASTNOSTI:
Originalita, kreativita, zapamatovatelnost, nadčasový vzhled, čitelnost, použitelnost v cizím jazyku.
- VÝZNAMOVÉ VLASTNOSTI:
Název společnosti nebo výrobku, vztah k oboru, emocionální hodnota, odolnost proti zneužití, srozumitelnost.
- ESTETICKÉ VLASTNOSTI:
Kvalita výtvarné stylizace, abstrakce, jednoduchost, kvalita a atraktivita použitého písma.
- TECHNOLOGICKÉ VLASTNOSTI:
Použitelnost, kvalitní technické provedení detailů, definice minimální velikosti, využití loga pro různé technologie - ofsetový tisk, sítotisk, digitální tisk, tampónový tisk, ražba, velkoplošný tisk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Otázky, které musíme při tvorbě loga vyřešit společně:
Popis činnosti, kterou se společnost zadávající tvorbu loga zabývá.
Estetická stránka - vzhled loga
vždy kopíruje požadavky zákazníků. Loga mohou být: jednoduchá - bohatší, jednobarevná - vícebarevná, klasická - moderní.
Vlastnosti loga:
textové logo, textové a grafické logo, čistě grafické logo, textové logo s obrázkem. Využití loga se sloganem. Individuální vlastnosti loga.
|
|
|
|
|
|

textové logo
|

textové
a grafické logo
|

grafické
logo
|

textové logo
s obrázkem
|

individuální logo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Úvahy o tvorbě nového LOGA přichází ve společnosti v okamžiku, kdy používané logo již přestává splňovat očekávání a standardy grafického designu současnosti. Tak jako se vyvíjí nové produkty, technologie a celý rozsáhlý systém používaných kulturních a společenských produktů, tak vidíme ohromující rozvoj designu. Změna LOGA a tudíž i firemních produktů, které na logo navazují - JVS - Corporate design není úplně jednoduchá záležitost.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V první řadě každá společnost uvažuje o aktualizaci již zavedené původní ZNAČKY, neboť tato firmu provází obvykle dlouhá léta, a zákazníci jsou na značku zvyklí, tudíž ji mají v povědomí. Z toho tedy vyplývá, že je nutné velmi dobře zvážit, zda lze původní LOGO kvalitně zaktualizovat, a zda nebude logo i přes veškerou grafickou úroveň stále působit zastarale.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V případě, že Vaše původní LOGO neobsahuje priority Vaší společnosti, a nedokáže vyjádřit po obsahové, estetické a významové stránce podstatné a důležité vlastnosti, je opravdu na místě, vytvořit LOGO NOVÉ. Nové kvalitní logo bude obsahovat soubor správných vlastností, současný design a současné fonty. VLASTNOSTI KVALITNÍHO LOGA JSME VÁM JIŽ SHRNULI V ÚVODU KAPITOLY loga významové oblasti.
|
|
|
|
|

původní logo
|

nové logo
|

původní logo
|

nové logo
|
|
Cena: 3 000 - 6 000 Kč dle náročnosti požadavků klienta |
|
|
|
|
|
LOGO - tvorba LOGA v pěti krocích
1. Specifikace + ZADÁNÍ LOGA KLIENTEM. 2. Fáze zpracovávání LOGA - předložení 3 - 5 druhů návrhů. 3. Rozpracování vybraného LOGA do barev + finalizace LOGA. 4. Technologická příprava LOGA do tiskových formátů pro různé tiskové technologie. 5. Implementace LOGA.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LOGOMANUÁL - cena 3 000 - 6 000, - Kč dle rozsahu prací.
• Základní verze logotypu • Definice barev • Ochranná zóna• Poměrová kodifikace • Definice písma • Použití logotypu • Zakázané varianty použití logotypu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DESIGNMANUÁL - cena 6 000 - 10 000, - Kč dle rozsahu prací.
• Vizitka • Hlavičkový papír • Bloky • Dopisní obálky • Razítko • Reklamní předměty • Potisk triček • Produktový leták • Infosystém firmy • Označení provozovny • Polepy automobilů • Samolepky
|
|
|
|
|
|
REFERENCE TVORBA LOGA, LOGOMANUÁLU
|
|
|
|
|
|

|
JEDNOTNÝ VIZUÁLNÍ STYL LOGA - logomanuál, designmanuál
|
|
Naše desatero úspěšné marketingové strategie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) Větší profesionalita v nabídce zboží i služeb.
2) Podpora zákazníkových vědomostí o produktech a službách v oblasti reklamy a marketingu.
3) Maximální zacílení produktu k zákazníkovi.
4) Poradenství v oblasti grafických návrhů a následného zpracování.
5) Stabilní rozvoj v oblasti programování internetové reklamy e-mailingu, validní programování internetových prezentací a e-shopů. Formování akcí a soutěží pro zákazníky, posuzování výsledků reklamních kampaní.
6) Tvorba nástrojů pro sledování zpětné vazby v oblasti reklamy.
7) Maximální důraz, kladený na profesionální firemní prezentaci.
8) Maximální pružnost v termínech dodávaného zboží a služeb.
9) Rozvoj fotografického zázemí formou tvorby fotobanky ve firmě Rodad-reklama, Zlín.
10) Snižování nákladů a zvyšování kvality služeb.
|
|
|
|
|
|
|